Często zadawane pytania

  • Jak znaleźć pożyczkę?

    Korzystając z naszego portalu, galeriapozyczek.pl, łatwo znajdziesz pożyczę dopasowaną do Twoich potrzeb i oczekiwań. Wybierz pomiędzy małą pożyczką, większą pożyczką i pożyczką bez BIK-u, żeby otrzymać najwłaściwszy ranking.

    Kiedy znajdziesz pasującą ofertę wybierz ją spośród listy, którą dla Ciebie przygotowaliśmy.

    Kliknięcie na nią spowoduje przejście do internetowego zapytania o pożyczkę u wybranego pożyczkodawcy.


    Wskazówka: Pamiętaj, że możesz wysłać zapytanie do kilku pożyczkodawców jednocześnie. Pozwoli Ci to zwiększyć prawdopodobieństwo zatwierdzenia Twojego wniosku o pożyczkę jeszcze tego samego dnia!

  • Jakie kryteria są najważniejsze?

    To bardzo indywidualna sprawa, ale większość klientów przykłada największą wagę do oprocentowania, maksymalnej lub minimalnej kwoty kredytu oraz czasu spłaty. Często ważnym kryterium jest wiek, od którego można ubiegać się o otrzymanie pożyczki czy możliwość załatwienia wszelkich formalności online.  

  • Czy złożenie wniosku o pożyczkę jest bezpłatne?

    Złożenie wniosku jest całkowicie bezpłatne i nie wiąże się z żadnym ryzykiem.

    Gdy zapytanie zostanie zatwierdzone, otrzymasz ofertę chwilówki i sam zdecydujesz, czy chcesz ją przyjąć czy odrzucić.

  • Czy mogę otrzymać pożyczkę bez zabezpieczenia?

    Tak, do otrzymania większości pożyczek nie potrzebujesz zabezpieczenia.  Aby otrzymać pożyczkę, nie musisz zastawiać ani domu, ani samochodu.

  • Czy złożenie wniosku o pożyczkę jest bezpieczne?

    Tak, wprowadzone przez Ciebie dane i zapytanie są całkowicie bezpieczne. Gwarantujemy, że Twoje dane są zaszyfrowane i nie mogą zostać odczytane przez niepożądane osoby.

  • Co się dzieje po złożeniu wniosku?

    Krótko podsumowując, proces wysyłania zapytania przebiega w następujący sposób:

    1. Szukasz pożyczki za pomocą naszej wyszukiwarki.
    2. Znajdujesz odpowiedni ofertę i wypełniasz wniosek online.
    3. Po zatwierdzeniu Twojego wniosku Pożyczkodawca prześle Ci umowę pożyczki. W umowie o pożyczkę wyszczególnione jest m.in. kwota i oprocentowanie, które Pożyczkodawca może Ci zaoferować, a także czas spłaty.
    4. Po Twojej akceptacji Pożyczkodawca przeleje środki na Twoje konto.
  • Co zrobić, jeśli nie masz pewności, że terminowo spłacisz zobowiązania?

    To zależy od zasad każdego z Pożyczkodawcy, niektórzy naliczają wysokie opłaty albo kierują sprawę do firm windykacyjnych. Dlatego jeśli nie jesteś pewien, czy dasz radę spłacić pożyczkę w terminie, sprawdź najpierw czy firma oferuje możliwość przedłużenia okresu spłaty czy refinansowania pożyczki.

  • Jak działa przelew weryfikacyjny?

    Celem przelewu weryfikacyjnego jest sprawdzenie tożsamości osoby, która wnioskuje o pożyczkę bądź kredyt w instytucjach finansowych. Zazwyczaj wymaga się symbolicznej opłaty w wysokości 1 gr, 10 gr lub 1 zł. Przelew pozwala na potwierdzenie zgodności danych z wniosku z tymi, które zawiera przelew.

  • Jakie mogą być powody negatywnej decyzji pożyczkowej?

    Jednym z częstszych powodów jest niewłaściwe lub niekompletne wypełnienie wniosku. Pamiętaj, żeby zawsze sprawdzić wszystkie informacje. Kolejną przyczyną odmowy może być niespełnienie jednego lub więcej z wymogów pożyczkodawcy. Powodami negatywnej decyzji bywają również: zła historia kredytowa czy niska zdolność kredytowa.

  • Czego potrzebuję do wzięcia pożyczki?

    Aby wziąć pożyczkę, musisz posiadać dowód osobisty, telefon komórkowy, adres email i konto bankowe.

  • Jaki jest minimalny wiek do wzięcia pożyczki?

    Część pożyczek można wziąć już od 18 roku życia, jednak większość Pożyczkodawców wymaga, żeby Pożyczkobiorcy mieli ukończone 20 lat lub więcej.

Zobacz porównanie pożyczek

Cookies


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z regulaminem.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Polityka prywatności
 

1. Wprowadzenie


Ochrona Danych osobowych użytkowników jest najwyższym priorytetem Spółki.

Spółka przyjęła niniejszą „Politykę prywatności”, ponieważ przetwarza Dane osobowe użytkowników.

Spółka jest zobowiązana prawnie do poinformowania użytkowników o tym, w jaki sposób przetwarza i udostępnia ich Dane osobowe.

W niniejszym dokumencie „Polityka prywatności” Spółka realizuje ten obowiązek i omawia kwestie związane z przetwarzaniem Danych osobowych.

 

2. Dane kontaktowe

 
Centeo Finance Group ApS
Ceresbyen 75, 5. th.
8000 Aarhus C
CVR-nr.: 37436488
Denmark
info@centeo.dk
https://www.centeo.dk

Niniejszym odnosząc się do („Spółka”)

 

3. Rodzaje i przeznaczenie gromadzonych Danych osobowych


Gromadzimy i przetwarzamy następujące Dane osobowe użytkowników:

  • Imię i nazwisko
  • E-mail
  • Numer telefonu
  • Adres IP
  • Znacznik czasowy
  • Identyfikator przeglądarki

Powyższe Dane osobowe gromadzimy w celu marketingu naszych usług, w tym marketingu prowadzonego w sposób opisany w udzielonej przez użytkownika zgodzie na marketing bezpośredni realizowany przez e-mail i/lub SMS.

 

4. Podstawa prawna gromadzenia i przetwarzania Danych osobowych


Dane osobowe przetwarzamy w wyżej wymienionych celach w oparciu o następującą podstawę prawną:

  • Zgoda na marketing bezpośredni oraz monitorowanie w celach marketingowych, por. art. 6, ust. 1, lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
  • Wyważenie interesów stron z uwzględnieniem faktu, że w interesie Spółki jest wysyłanie materiałów marketingowych oraz powiadomień zamówionych przez użytkownika (np. zamówionych przez wyrażenie zgody na marketing pocztą elektroniczną), por. art. 6, ust. 1, lit. f Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, § 6, ust. 1 duńskiej Ustawy o ochronie danych, a także § 10 duńskiej Ustawy o marketingu;
  • Prawnie uzasadniony interes Spółki w rozwijaniu istniejących produktów oraz obserwacji trendów z myślą o przyszłych produktach, por. art. 6, ust. 1, lit. f Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych dot. prawnie uzasadnionego interesu oraz § 6 duńskiej Ustawy o ochronie danych.


5. Źródła danych


Gromadzone Dane osobowe pochodzą bezpośrednio od użytkownika oraz z jego urządzeń informatycznych, takich jak smartfon, tablet czy komputer.

 

6. Dobrowolność


Bezpośrednie udostępnianie przez użytkownika swoich Danych osobowych Spółce, która je rejestruje i przetwarza w celach marketingowych, odbywa się dobrowolnie. Oznacza to, że udostępnienie tych danych Spółce nie jest obowiązkowe. Nieudostępnienie ich wiązać się będzie jednak z niemożnością otrzymywania ofert od Spółki oraz jej partnerów, gdyż składanie ofert przez Spółkę i jej partnerów jest uzależnione od dostępności Danych osobowych użytkownika.

 

7. Zasady przetwarzania danych


Spółka przetwarza Dane osobowe w sposób legalny, rzetelny oraz transparentny dla użytkownika.

Przetwarzanie Danych osobowych przez Spółkę podlega ograniczeniom celowym. Oznacza to, że Dane osobowe wolno gromadzić tylko w wyraźnie podanych, uzasadnionych celach i nie wolno ich dalej przetwarzać w sposób niespójny z tymi celami.

Przetwarzając Dane osobowe kierujemy się zasadą minimalizacji. Oznacza to, że gromadzone przez nas dane muszą być wystarczające, związane z celem, w którym są przetwarzane, oraz ograniczone do tego celu.

Przetwarzając Dane osobowe kierujemy się zasadą prawidłowości. Oznacza to, że dane muszą być prawidłowe oraz w razie konieczności aktualizowane.

Przetwarzając Dane osobowe kierujemy się zasadą ograniczenia czasu ich przechowywania. Oznacza to, że Dane osobowe wolno przechowywać w formie, która pozwala na zidentyfikowanie użytkowników, których dotyczą, przez czas nie dłuższy niż jest to konieczne do celów, dla których są przetwarzane.

Przetwarzając Dane osobowe kierujemy się zasadą integralności i poufności. Oznacza to, że Dane osobowe należy przetwarzać w sposób gwarantujący ich odpowiednie bezpieczeństwo, w tym należy je chronić przed nieautoryzowanym lub nielegalnym przetwarzaniem, jak również przed przypadkową utratą i przypadkowym zniszczeniem lub uszkodzeniem. W tym celu należy stosować odpowiednie techniczne lub organizacyjne środki.

 

8. Analiza ryzyka


Spółka wprowadziła odpowiednie techniczne i organizacyjne środki w celu zagwarantowania poziomu bezpieczeństwa odpowiedniego dla ryzyka powiązanego z przetwarzaniem przez nią Danych osobowych.

 

9. Udostępnianie Danych osobowych


Spółka udostępnia Dane osobowe użytkownika swoim partnerom, w tym w celach marketingowych, wyłącznie, jeśli użytkownik uprzednio wyraził na to zgodę. Przy uzyskiwaniu przez Spółkę takiej zgody użytkownik jest bliżej informowany o planowanym zastosowaniu jego Danych osobowych. Użytkownik może w każdej chwili wyrazić sprzeciw wobec udostępniania jego danych.

Spółka nie występuje do użytkownika o zgodę, jeśli jest prawnie zobowiązana do udostępnienia jego danych, np. organowi administracji publicznej.

Spółka zastrzega sobie prawo do korzystania, w celu uzyskania wsparcia przy prowadzeniu działalności, z usług przetwarzającego dane podmiotu zlokalizowanego poza UE/EOG. W takim przypadku będzie miało to miejsce zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem.

 

10. Przekazywanie Danych osobowych podmiotom przetwarzającym dane


Spółka współpracuje z podwykonawcami, których uznaje za najbardziej odpowiednich do wspierania jej działalności. Niektórzy z nich są zlokalizowani w krajach poza UE/EOG, np. w Stanach Zjednoczonych.

Spółka przekazuje Dane osobowe podmiotom przetwarzającym te dane. Przetwarzanie przez nie danych obywa się zawsze na podstawie pisemnej umowy o przetwarzanie danych.

 

11. Okres przechowywania danych


Spółka usuwa Dane osobowe użytkownika w momencie ustania potrzeby ich przetwarzania dla celu lub celów określonych powyżej. Spółka może jednak być zobowiązana lub uprawniona do przechowywania tych danych przez dłuższy czas z uwagi na wymagania prawne, np. wymagania ustawy o księgowości, o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy czy o przedawnieniu. Dane mogą być także przetwarzane i przechowywane przez dłuższy czas, jeśli są zanonimizowane.

Spółka przechowuje Dane osobowe użytkownika w celach marketingowych przez okres obowiązywania udzielonej zgody oraz przez 3 lata od ostatniej wysyłki materiału marketingowego.

 

12. Bezpieczeństwo


Spółka utrzymuje wysoki standard w zakresie bezpieczeństwa, w tym w zakresie ochrony Danych osobowych użytkowników. Z tych względów w Spółce obowiązuje szereg wewnętrznych procedur i zasad, których celem jest zagwarantowanie utrzymania tych wysokich standardów i spełnienia wymogów w zakresie wdrożenia odpowiednich technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa. W ten sposób Spółka dokłada należnych starań w celu ochrony jakości i integralności Danych osobowych użytkowników.

 

13. Prawa użytkownika


Użytkownik ma prawo do wglądu w swoje przetwarzane przez Spółkę Dane osobowe, z uwzględnieniem pewnych przewidzianych prawem wyjątków. Użytkownik ma również prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec gromadzenia i dalszego przetwarzania jego Danych osobowych. Użytkownik ma również prawo do poprawienia swoich Danych osobowych, jak również do wystąpienia do Spółki o ograniczenie ich przetwarzania.

Na wniosek użytkownika Spółka bez zbędnej zwłoki usunie jego zarejestrowane Dane osobowe, chyba że Spółka może kontynuować ich przetwarzanie na innej podstawie, np. jeśli ich przetwarzanie jest konieczne w celu ustanowienia roszczenia prawnego lub w celu udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie użytkownika.

W niektórych okolicznościach użytkownik może także wystąpić do Spółki z wnioskiem o wydanie mu kopii jego Danych osobowych w ustrukturyzowanej, powszechnie stosowanej i czytelnej dla maszyny formie, a także z wnioskiem o przesłanie przez Spółkę tych danych do innego administratora danych (przenoszenie danych).

Jeśli Spółka przetwarza Dane osobowe użytkownika na podstawie wyrażonej przez niego zgody, to użytkownik w każdym momencie może wycofać tę zgodę. W tym celu należy zwrócić się do Spółki (zob. poniżej). Jeśli użytkownik wycofa swoją zgodę, to Spółka zaprzestanie przetwarzania jego Danych osobowych, chyba że będzie uprawniona lub zobowiązana do ich dalszego przetwarzania lub przechowywania na innej podstawie, w tym podstawie prawnej. Wycofanie zgody nie ma wpływu na legalność przetwarzania, które miało miejsce przed jej wycofaniem.

Jeżeli użytkownik chce skorzystać ze swoich wyżej omówionych praw, może w dowolnym momencie zwrócić się w tej sprawie do Spółki (zob. poniżej).

Użytkownicy zwracający się do Spółki w kwestii swoich praw powinni podawać informacje umożliwiające rozpatrzenie przez nią zgłoszenia, w tym imię i nazwisko oraz adres e-mail. Umożliwi to Spółce zidentyfikowanie użytkownika i odpowiedzenie na jego zgłoszenie. Spółka odpowie na zgłoszenie tak szybko, jak to jest możliwe.

Jeżeli użytkownik nie zgadza się na sposób, w jaki Spółka przetwarza jego Dane osobowe lub na cel, w którym je przetwarza, może zwrócić się w tej sprawie do Spółki. Może także wnieść skargę do następującego urzędu:

Urząd Ochrony Danych Osobowych

ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
tel.: 606-950-000 (dni robocze, 10:00-13:00)
faks: 22 531 03 01
kancelaria@uodo.gov.pl
www.uodo.gov.pl

 

14. Zmiany „Polityki prywatności”


Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej „Polityki prywatności” w wyniku pojawienia się znaczących zmian w ustawodawstwie, nowych rozwiązań technicznych, nowych lub ulepszonych funkcji lub w celu ulepszenia witryny internetowej.


15. Kontakt


Jeżeli użytkownik chce, aby Spółka zmieniła lub usunęła Dane osobowe, które zgromadziła na jego temat, jeżeli nie chce otrzymywać od Spółki dalszych wiadomości lub jeżeli ma pytania dot. wytycznych w kwestii polityki prywatności Spółki, powinien wysłać pocztą elektroniczną list do info@galeriapozyczek.pl wpisując w polu tematu słowa „Polityka prywatności”.