Pomoc i porady

Znajdź najniższe ceny i najlepsze warunki. Porównaj różne oferty pożyczek bez zobowiązań. Bardzo prosto i całkowicie za darmo.

 

 

ilustracja przedstawiająca dwóch rozmawiających mężczyzn

3 dobre rady

 

Zdobądź kilka różnych ofert i zwiększ swoje szanse.

 

Popraw swoją zdolność kredytową.

 

Zbadaj rynek i znajdź pożyczkę dopasowaną do Ciebie i Twoich potrzeb.

 

Porady i informacje

 

JAK DZIAŁA PRZELEW WERYFIKACYJNY?

Celem przelewu weryfikacyjnego jest sprawdzenie tożsamości osoby, która wnioskuje o pożyczkę bądź kredyt w instytucjach finansowych. Zazwyczaj wymaga się symbolicznej opłaty w wysokości 1 gr, 10 gr lub 1 zł. Przelew pozwala na potwierdzenie zgodności danych z wniosku z tymi, które zawiera przelew.

PRZEDŁUŻANIE OKRESU SPŁATY POŻYCZEK

Usługa polega na przedłużeniu czasu spłaty pożyczki, zazwyczaj instytucje pozabankowe oferują przedłużenie terminu o 7, 14 lub nawet 30 dni na uregulowanie należności. Jest to oczywiście bufor bezpieczeństwa przed działaniem firm windykacyjnych, jednak wiąże się również z dodatkowymi kosztami, ustalanymi indywidualnie.

POWODY NEGATYWNEJ DECYZJI POŻYCZKOWEJ

Błędne lub niekompletne wypełnienie wniosku.

Niespełnienie jednego lub więcej z wymogów pożyczkodawcy.

Zła historia kredytowa - wpisy w bazach np. BIK.

Niska zdolność kredytowa.

CO POTRZEBUJESZ DO WZIĘCIA POŻYCZKI

Konieczne do wzięcia pożyczki są:

- dowód osobisty

- telefon komórkowy

- adres email

- konto bankowe

 

O RAPORCIE BIURA INFORMACJI KREDYTOWEJ

Biuro Informacji Kredytowej (BIK) gromadzi, integruje i udostępnia dane dotyczące historii kredytowej klientów.

 

 

Zobacz porównanie pożyczek

Cookies


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z regulaminem.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Polityka prywatności
 

1. Wprowadzenie


Ochrona Danych osobowych użytkowników jest najwyższym priorytetem Spółki.

Spółka przyjęła niniejszą „Politykę prywatności”, ponieważ przetwarza Dane osobowe użytkowników.

Spółka jest zobowiązana prawnie do poinformowania użytkowników o tym, w jaki sposób przetwarza i udostępnia ich Dane osobowe.

W niniejszym dokumencie „Polityka prywatności” Spółka realizuje ten obowiązek i omawia kwestie związane z przetwarzaniem Danych osobowych.

 

2. Dane kontaktowe

 
Centeo Finance Group ApS
Ceresbyen 75, 5. th.
8000 Aarhus C
CVR-nr.: 37436488
Denmark
info@centeo.dk
https://www.centeo.dk

Niniejszym odnosząc się do („Spółka”)

 

3. Rodzaje i przeznaczenie gromadzonych Danych osobowych


Gromadzimy i przetwarzamy następujące Dane osobowe użytkowników:

  • Imię i nazwisko
  • E-mail
  • Numer telefonu
  • Adres IP
  • Znacznik czasowy
  • Identyfikator przeglądarki

Powyższe Dane osobowe gromadzimy w celu marketingu naszych usług, w tym marketingu prowadzonego w sposób opisany w udzielonej przez użytkownika zgodzie na marketing bezpośredni realizowany przez e-mail i/lub SMS.

 

4. Podstawa prawna gromadzenia i przetwarzania Danych osobowych


Dane osobowe przetwarzamy w wyżej wymienionych celach w oparciu o następującą podstawę prawną:

  • Zgoda na marketing bezpośredni oraz monitorowanie w celach marketingowych, por. art. 6, ust. 1, lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
  • Wyważenie interesów stron z uwzględnieniem faktu, że w interesie Spółki jest wysyłanie materiałów marketingowych oraz powiadomień zamówionych przez użytkownika (np. zamówionych przez wyrażenie zgody na marketing pocztą elektroniczną), por. art. 6, ust. 1, lit. f Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, § 6, ust. 1 duńskiej Ustawy o ochronie danych, a także § 10 duńskiej Ustawy o marketingu;
  • Prawnie uzasadniony interes Spółki w rozwijaniu istniejących produktów oraz obserwacji trendów z myślą o przyszłych produktach, por. art. 6, ust. 1, lit. f Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych dot. prawnie uzasadnionego interesu oraz § 6 duńskiej Ustawy o ochronie danych.


5. Źródła danych


Gromadzone Dane osobowe pochodzą bezpośrednio od użytkownika oraz z jego urządzeń informatycznych, takich jak smartfon, tablet czy komputer.

 

6. Dobrowolność


Bezpośrednie udostępnianie przez użytkownika swoich Danych osobowych Spółce, która je rejestruje i przetwarza w celach marketingowych, odbywa się dobrowolnie. Oznacza to, że udostępnienie tych danych Spółce nie jest obowiązkowe. Nieudostępnienie ich wiązać się będzie jednak z niemożnością otrzymywania ofert od Spółki oraz jej partnerów, gdyż składanie ofert przez Spółkę i jej partnerów jest uzależnione od dostępności Danych osobowych użytkownika.

 

7. Zasady przetwarzania danych


Spółka przetwarza Dane osobowe w sposób legalny, rzetelny oraz transparentny dla użytkownika.

Przetwarzanie Danych osobowych przez Spółkę podlega ograniczeniom celowym. Oznacza to, że Dane osobowe wolno gromadzić tylko w wyraźnie podanych, uzasadnionych celach i nie wolno ich dalej przetwarzać w sposób niespójny z tymi celami.

Przetwarzając Dane osobowe kierujemy się zasadą minimalizacji. Oznacza to, że gromadzone przez nas dane muszą być wystarczające, związane z celem, w którym są przetwarzane, oraz ograniczone do tego celu.

Przetwarzając Dane osobowe kierujemy się zasadą prawidłowości. Oznacza to, że dane muszą być prawidłowe oraz w razie konieczności aktualizowane.

Przetwarzając Dane osobowe kierujemy się zasadą ograniczenia czasu ich przechowywania. Oznacza to, że Dane osobowe wolno przechowywać w formie, która pozwala na zidentyfikowanie użytkowników, których dotyczą, przez czas nie dłuższy niż jest to konieczne do celów, dla których są przetwarzane.

Przetwarzając Dane osobowe kierujemy się zasadą integralności i poufności. Oznacza to, że Dane osobowe należy przetwarzać w sposób gwarantujący ich odpowiednie bezpieczeństwo, w tym należy je chronić przed nieautoryzowanym lub nielegalnym przetwarzaniem, jak również przed przypadkową utratą i przypadkowym zniszczeniem lub uszkodzeniem. W tym celu należy stosować odpowiednie techniczne lub organizacyjne środki.

 

8. Analiza ryzyka


Spółka wprowadziła odpowiednie techniczne i organizacyjne środki w celu zagwarantowania poziomu bezpieczeństwa odpowiedniego dla ryzyka powiązanego z przetwarzaniem przez nią Danych osobowych.

 

9. Udostępnianie Danych osobowych


Spółka udostępnia Dane osobowe użytkownika swoim partnerom, w tym w celach marketingowych, wyłącznie, jeśli użytkownik uprzednio wyraził na to zgodę. Przy uzyskiwaniu przez Spółkę takiej zgody użytkownik jest bliżej informowany o planowanym zastosowaniu jego Danych osobowych. Użytkownik może w każdej chwili wyrazić sprzeciw wobec udostępniania jego danych.

Spółka nie występuje do użytkownika o zgodę, jeśli jest prawnie zobowiązana do udostępnienia jego danych, np. organowi administracji publicznej.

Spółka zastrzega sobie prawo do korzystania, w celu uzyskania wsparcia przy prowadzeniu działalności, z usług przetwarzającego dane podmiotu zlokalizowanego poza UE/EOG. W takim przypadku będzie miało to miejsce zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem.

 

10. Przekazywanie Danych osobowych podmiotom przetwarzającym dane


Spółka współpracuje z podwykonawcami, których uznaje za najbardziej odpowiednich do wspierania jej działalności. Niektórzy z nich są zlokalizowani w krajach poza UE/EOG, np. w Stanach Zjednoczonych.

Spółka przekazuje Dane osobowe podmiotom przetwarzającym te dane. Przetwarzanie przez nie danych obywa się zawsze na podstawie pisemnej umowy o przetwarzanie danych.

 

11. Okres przechowywania danych


Spółka usuwa Dane osobowe użytkownika w momencie ustania potrzeby ich przetwarzania dla celu lub celów określonych powyżej. Spółka może jednak być zobowiązana lub uprawniona do przechowywania tych danych przez dłuższy czas z uwagi na wymagania prawne, np. wymagania ustawy o księgowości, o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy czy o przedawnieniu. Dane mogą być także przetwarzane i przechowywane przez dłuższy czas, jeśli są zanonimizowane.

Spółka przechowuje Dane osobowe użytkownika w celach marketingowych przez okres obowiązywania udzielonej zgody oraz przez 3 lata od ostatniej wysyłki materiału marketingowego.

 

12. Bezpieczeństwo


Spółka utrzymuje wysoki standard w zakresie bezpieczeństwa, w tym w zakresie ochrony Danych osobowych użytkowników. Z tych względów w Spółce obowiązuje szereg wewnętrznych procedur i zasad, których celem jest zagwarantowanie utrzymania tych wysokich standardów i spełnienia wymogów w zakresie wdrożenia odpowiednich technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa. W ten sposób Spółka dokłada należnych starań w celu ochrony jakości i integralności Danych osobowych użytkowników.

 

13. Prawa użytkownika


Użytkownik ma prawo do wglądu w swoje przetwarzane przez Spółkę Dane osobowe, z uwzględnieniem pewnych przewidzianych prawem wyjątków. Użytkownik ma również prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec gromadzenia i dalszego przetwarzania jego Danych osobowych. Użytkownik ma również prawo do poprawienia swoich Danych osobowych, jak również do wystąpienia do Spółki o ograniczenie ich przetwarzania.

Na wniosek użytkownika Spółka bez zbędnej zwłoki usunie jego zarejestrowane Dane osobowe, chyba że Spółka może kontynuować ich przetwarzanie na innej podstawie, np. jeśli ich przetwarzanie jest konieczne w celu ustanowienia roszczenia prawnego lub w celu udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie użytkownika.

W niektórych okolicznościach użytkownik może także wystąpić do Spółki z wnioskiem o wydanie mu kopii jego Danych osobowych w ustrukturyzowanej, powszechnie stosowanej i czytelnej dla maszyny formie, a także z wnioskiem o przesłanie przez Spółkę tych danych do innego administratora danych (przenoszenie danych).

Jeśli Spółka przetwarza Dane osobowe użytkownika na podstawie wyrażonej przez niego zgody, to użytkownik w każdym momencie może wycofać tę zgodę. W tym celu należy zwrócić się do Spółki (zob. poniżej). Jeśli użytkownik wycofa swoją zgodę, to Spółka zaprzestanie przetwarzania jego Danych osobowych, chyba że będzie uprawniona lub zobowiązana do ich dalszego przetwarzania lub przechowywania na innej podstawie, w tym podstawie prawnej. Wycofanie zgody nie ma wpływu na legalność przetwarzania, które miało miejsce przed jej wycofaniem.

Jeżeli użytkownik chce skorzystać ze swoich wyżej omówionych praw, może w dowolnym momencie zwrócić się w tej sprawie do Spółki (zob. poniżej).

Użytkownicy zwracający się do Spółki w kwestii swoich praw powinni podawać informacje umożliwiające rozpatrzenie przez nią zgłoszenia, w tym imię i nazwisko oraz adres e-mail. Umożliwi to Spółce zidentyfikowanie użytkownika i odpowiedzenie na jego zgłoszenie. Spółka odpowie na zgłoszenie tak szybko, jak to jest możliwe.

Jeżeli użytkownik nie zgadza się na sposób, w jaki Spółka przetwarza jego Dane osobowe lub na cel, w którym je przetwarza, może zwrócić się w tej sprawie do Spółki. Może także wnieść skargę do następującego urzędu:

Urząd Ochrony Danych Osobowych

ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
tel.: 606-950-000 (dni robocze, 10:00-13:00)
faks: 22 531 03 01
kancelaria@uodo.gov.pl
www.uodo.gov.pl

 

14. Zmiany „Polityki prywatności”


Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej „Polityki prywatności” w wyniku pojawienia się znaczących zmian w ustawodawstwie, nowych rozwiązań technicznych, nowych lub ulepszonych funkcji lub w celu ulepszenia witryny internetowej.


15. Kontakt


Jeżeli użytkownik chce, aby Spółka zmieniła lub usunęła Dane osobowe, które zgromadziła na jego temat, jeżeli nie chce otrzymywać od Spółki dalszych wiadomości lub jeżeli ma pytania dot. wytycznych w kwestii polityki prywatności Spółki, powinien wysłać pocztą elektroniczną list do info@galeriapozyczek.pl wpisując w polu tematu słowa „Polityka prywatności”.